Förlåt, förlåt, förlåt!

Vet att det blev en dålig update igår!! Men jag hade verkligen fullt upp. Efter att städat igenom hela butiken var det dags för stägning. Efter det blev det hem, äta middag, packa väska och sedan blev det att sova hos mormor för att vara sällskap när hon skulle köra lillebror och Kira till skolan imorse. Så 07.15 så var jag uppe imorse! stolt. Haha. Hann med riktigt mycket, vilket också var bra.

Under eftermiddagen och kvällen har jag och Malin fixat och donat med överraskningen. Vi har varit iväg lite överallt för att hitta dem perfekta sakerna. Så nu är jag redo för min sista praktikdag! Hhehe. Längtar tills jag får se Rebecka´s min. För Kate har jag ju redan avslöjat för;) haha.

Bilder får ni tyvärr inte se förens imorgon. För eftersom att min handledare Rebecka läser bloggen kan jag ju inte avslöja det här! haha.

Nu ska jag fortsätta kolla på halv åtta hos mig. Och mysa med ett glas Coca cola och en godis bit. hehe.


 &   = En härlig Torsdagskväll.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0