Känns sjukt tomt utan min klumpiga Kira hemma i lägenheten...
Allt har som sagt sitt slutdatum, vårat blev
2011-02-18.


Som tur är, är de nya ägarna jättegoa. De har hört av sig och talat om att allt går jättebra. Samtidigt som det känns bra blir jag samtidigt så ledsen. För det bevisar ju bara hur mycket hon inte ville vara här hos mig i den nya lägenheten. Usch... nu blir det allt för mycket känslor här.

Ska jag fortsätta göra något så jag slipper sitta och grubbla alltför mycket.
Och ja, jag vet att man ska låta känslorna flöda men nej. Har inte gjort det sedan jag var liten. Tjänar inget till. Håller det inom mig. Långt, långt inne. Mycket lättare så.


Later!
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0