En oförglömlig dag.

Denna dag kommer jag minnas för evigt! Dels för att sista dagen på praktiken var så grymt rolig, dels för att idag börjar mitt nya liv. Ta plats! Och sen för att jag och Linn haft en riktig partykväll hemma hos mig idag. Med thaimat och massa hög musik.

Har precis följt Linn till bilen. Nu ska jag ta bort sminket och sedan försöka sova. Ensam. I mammas lägenhet på herrhagen. Finns inget värre.. haha. Men som sagt mitt nya liv, ta plats! haha så nu ska jag försöka njuta av all plats och hoppas på att jag får en fridfull nattsömn utan sällskap.


Bilder får ni imorgon. Är alldeles för trött för att lägga in dem nu!

Hörs imorgon.

Vill ni få en sneakpeak på hur mina mini-cupcakes såg ut kan ni alltid kika på www.blogg.sonjaochjag.se !! Där har ni bild på de mumsiga små monstrena!  + att ni kan se allt det nya som kommit in under dagen! ;D

Godnatt.

♥♥♥

Linn

Tack själv kvinna!!! minnesvärt? JA! Nu börjar det nya livet som student min vän! <3

2011-02-05 | 11:05:25 | http://photomusic.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0