Det var väl själva F*n!

Nu när jag äntligen tog mig an och skulle lägga in alla bilder och så från veckan som gått.. gissa vem som glömt att ta med usb:et till minneskortet då? Jo JAG!

Så ni får vänta tills senare i eftermiddag med bilder ifrån mig.
Gårdagen spenderade jag hemma hos pappa med familjen och kollade på skräckfilm, usch vad jag hatar det! Haha.
Terror på Elm Street 2010 blev det. Dem filmerna älskade jag när jag var mindre, men nu när jag blivit gammal är jag ju asrädd för skräckfilmer. Haha. Eller gammal och gammal.. fyller 19 i juli.

Men nu ska jag ta mig en promenad hem till m&m bara för att inte klättra på väggarna hemma hos pappa. :)

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0