Back to school with health in the backpack.

Nu var det tillbaka till dem vanliga rutinerna. Igår var jag och Malin som sagt och betalde vårt träningskort och sådant. Idag körde vi första passet, känns otroligt skönt att komma igång igen! Efter nästan 1 års uppehåll! Helt otroligt. Vi började med ett gympapass, medel. Bara för att vi skulle komma igång med flåset och känna efter hur kroppen mådde och hur hårt vi skulle kunna pressa den.

Morgondagens pass är redan bokat, Arobics kör vi på imorgon. Och Core på torsdag. Om allt går som planerat :)

Skolan idag var riktigt nice.. fikade hela lektionen och gjorde som vanligt inget vettigt. Men imorgon är det andra bullar som gäller! Företagsekonomi. Tagga!
Haha.
Och för att ladda upp riktigt ordentligt ska jag fixa mig för kvällen och sedan blir det att mysa ner sig i soffan framför CSI: NY med mamma och Mi.

Anledningen till at ni inte kan få bilder idag är för att min dator ghostas om.. och alla mina bidler ligger på ett usb-minne som jag har. Känns lite onödigt att föra över flera GB för att lägga in en dagens bild. Haha. Hoppas ni förstår.

Hörs vi imorgon igen!

foto:google

Tack gode gud för att det inte är 80-tal och man var tvungen att träna i dessa minimala kläderna.
Baddräkt skulle jag vilja kalla det. Haha. ;D


Later!
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0