Ariel "Den lilla sjöjungfrun"

Åh, ligger och kollar på denna filmen på youtube. Kan inte få nog henne. Har älskat henne sedan jag var 3 år! Kommer ihåg hur jag satt spikad framför tvn under "Disneytimmen" kommer ni ihåg det programmet som gick varje lördagsmorgon, eller om det var söndag? Rätta mig gärna om jag har fel!

Så nu kommer jag säkert sitta up med denna hela natten. Känner även hur min hals börjar irriteras lite.. hoppas bara inte att syrran smittar mig med hennes förkylning. Hon har varit hemma nu i några dagar, förkyld, feber, hosta och allt sånt där! Usch. *Peppar Peppar ta i trä*.

Nu ska jag fortsätta kolla!

Ariel "Lilla sjöjungfrun"


                             Foton: google
Favoriten är såklart Mozart (fiskmåsen) och Sebastian (Krabban)
 
Vad sägs som en "dinkelhoppare" att borsta håret med? ;)

foto:google

En äkta Dinkelhoppare, enligt Mozart har vi den för håret... Vad tror ni tjejer och killar? Kan det vara något kanske?

 foto:google

Detta intro var mitt favorit intro.. jag önskade mig alltid en sådan pensel, fram tills jag fyllde 8 och insåg att det inte fanns sådana. Vilken hemsk dag det var alltså! haha.


Godnatt, igen!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0