Wonderful and not so wonderful.

Åh jag hade verkligen hur kul som helst igår! Och förfesten gick som smort.. lite spill, 1 trasigt handtag och en lykta inte så farligt! haha. Dock trodde jag att jag skulle dö när jag såg handtaget imorse.. det liksom satt stenhårt men böjt. Kan inte förklara med ni som var där imorse vet vad jag menar! Haha.

Kvällen börjades och avslutades bra! dock somnade jag runt 06.30 imorse kanske? vaknade flera gånger men när kl var runt 11 var det lika bra att vakna till liv. Och med det menar jag att jag låg i sängen och kollade film och pratade med min sängkamrat ända fram tills dess att Malin och gänget kom vid 12, fast kläderna drog jag inte på mig förns vid 15.00 kanske? haha. Lat.se.

Idag har jag som sagt vart mer eller mindre död. Inte gjort något alls, kollat film, tv, facebook, kläder och bloggar. Ja ätit mat också såklart. Frukosten den åt jag vid 16.30. Haha.
Skärpning på drickningen ska ske. Fast inte förens efter studenten, höhö!

Nu ska jag lägga mig bredvid syrran och dra på en film i datorn. Mysigt värre.

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0