What to do on a sunny sunday?

Solen skiner lika härligt idag som den gjorde igår! tur är väl det, minskade min ångest om att jag var inne näst intill hela dagen igår!
Som sagt skulle jag kolla på film igårkväll, Björnbröder blev det. Hann dock inte se klart råkade somna, haha.

Så medans mamma och pappa är iväg och hämtar Zäta och hans moped i Fif ska jag se klart den och sedan blir det att åka till m&m för att kolla in en jobbannons som de läst. + att jag måste skriva klart mitt personliga brev till CV:et. Det är så svårt, vet ju inte vad jag ska skriva? Säger som jag sa sist när jag skulle skriva om mig själv i psykologin, Jag är en upplevelse som man måste uppleva live och inte läsa om på ett papper.
Tyckte det lär skitbra, avslutade mitt arbete med denna mening. Nu när jag tänker efter så kanske den inte var lika bra, läraren måste skrattat åt mig! haha. Fast det är ju alltid kul och kunna underhålla någon här på jorden.

Som sagt, filmen var det nu ja! :)

foto:google

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0