Trying my best.

Sitter med skolarbete, har suttit med min fördjupning i psykologi b i 3h. Jag dööör! tråkigt så jag tror jag svimmar. Skulle egentlgien vart iväg och jobbat men det fick flyttas fram till imorn då det var något med en elektriker.. menmen. Då får jag sitta med massa skolarbete idag istället. Känns som jag inte gåjort något, fast det har jag ju, skrivit 7 sidor! Satan i gatan om detta inte blir ett G.

Ska snart ta tag i lite andra småuppgifter och sedan blir det dyka in i nästa fördjupning. Tattoos. Mohaha. Lite roligare om jag säger så!

Ska uppdatera om gårdagen också. Men det tar vi senare! :)

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0