Still at school.

Duktig som jag är (host) stannade jag kvar i skolan. Dock har jag inte gjort så mycket vettigt ännu, skrivit några fler rader på mitt fördjupningsarbete om Medlemmar i Black Cobra och våldtäkten på en 20-årig kvinna. Visserligen är det väldigt intressant men just nu känner jag bara, bry. Allt som inte har med sova att göra är bry. Vill bara sova, hela tiden. Kunde jag så skulle jag inte tveka på att stanna i sängen hela dagarna.
Kanske är det därför som jag inte varit så super aktiv när det kommer till sommarjobb. Har sökt 2st. Och jag vet att det ena av dem blir bara av när de behöver extra, ganska helt ok. Jag har ju trots allt sparpengar och skatteåterbäringen att leva på. Men en sommar då jag kan få njuta och fundera på vad jag verkligen vill göra med mitt liv är vad jag behöver. Pengaproblemet löser sig. (Läs, jag är så bortskämd så att mamma och pappa ger mig gärna det jag ber om.) haha. Dock stämmer det inte helt men för det mesta.

Det jag iaf ville säga med detta inlägg är att jag är i skolan, jag kämpar vidare och jag är supertrött!

foto:google

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0