Sorry, bad news.

Tyvärr så får ni inte se hårfärgen idag.. glömde fota den. Eller ja, glömde gjorde jag väl inte men har inte haft tid! Fullt upp hela dagen lång. Efter skolan blev det direkt hem och förbereda för Lisette och hennes försök till att övertala mig och börja sälja för Mary Kay. Hon lyckades.. dock dröjer det nog en stund.. måste få ihop minst 5000 innan jag kan köpa mig mitt lilla lager:)

Efter det blev det att panik laga pannkakor innan jag och Malin halvt sprang bort till Friskis och Svettis för ett Ki box pass i 90 min. Jäääklar vad svett man vart! men riktigt gött var det! Detta kommer att köras igen.
Ska in på sidan nu och kolla om det finns något roligt att göra imorgon.

Nu ska jag fortsätta kolla på Efterlyst innan jag drar mig mot sängen!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0