She is back!

Sådärja, såg att det var många som vart inne här igår.. och årekommit flera gånger, haha. Ni kanske väntade er lite smaskiga detaljer angående min utgång i fredags till Tempel och Italobrothers. Vilka för övrig var riktigt bra!
Jag hade en trevlig kväll.

Igår gjorde jag inget vettigt, åt frukost på Max, var hemma på myseftermiddag/kväll hos Mikkiz. Kom hem strax innan 22 och somnade väl i soffan vid 22.30 kanske? haha.

Idag har jag övningskört, gick alldeles utmärkt! Kanske att jag ska ta tag i detta nu och anmäla mig på en körskola?! Så jag får det där jäkla körkortet till sommaren! :)
Nu väntas det middag här hemma. Sedan ska jag väl packa iordning grejer så åker vi tillbaka till mamma igen. Ska kolla efter en antenn sladd också, så kanske jag kan mysa med min godispåse i min egna säng ikväll!! fan vad nice!

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0