Onsdag.

De flesta går på påsklov idag, inte jag. Och inte går jag halvdag imorn heller.. jag slutar 3?! say what!?
Där förstördes ju min härliga vecka. Haha. Ahja, blir av med mitt propagandatal iaf, något positivt och att det är påsklunch idag. Mums.

Har jobbat på riktigt bra idag, just nu är det rast och jag ska snart återgå till arbetet, allt för att få klart så mycket som möjligt. Måste även ta tag i engelskan. Uh, två inlämningar ligger jag efter med om inte 3 nu? Blääää!

Efter skolan idag blir det hem, laga mat och se till att syrran får med sig allt som ska med till visningen av deras film ikväll. Mamma ska ju tatuera sig idag. Kul för henne...

Nu ska jag återgå till att vara duktig igen.

Later!
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0