Mjukglass

Efter skolan idag blev det att åka till pappa för att gå ut med hunden och sedan blev det bussen till Bergvik och Kappahl pratade med dem. Dock så gav det mig inget.. de har ju bytt butikschef, bara sådär?. Som jag sa tidigare så var jag inte så intresserad av att jobba så mcyket som jag gjorde förra sommaren, utan faktiskt få tid att njuta av livet. Skitsamma, orka bry.

Efter det blev det hem till herrhagen, invänta Malin och vi talade om allt som vanligt och sedan gick på en promenad runt halva staden känns det som för att jag skulle få äta min jäkla mjukglass! haha.

Härlig dag, härligt väder!
Nu är det snart CSI och efter det blir det sängen. 

P.s. Ska bli bättre på att ta bilder på vad jag gör om dagarna!

Later! 
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0