Keep on fighting.

Ja, så var det tisdag! Igår körde vi hårt jag och Malin, dubbelpass. Jäkla duktiga är vi, eftersom att vi inte tränat på 3 veckor.. höhö. Menmen, nu är vi tillbaka starkare än någonsin.
Efter att jag kommit hem, duschat, ätit, vart ute på en promenad med mamma så la vi oss i soffan och kollade film. Och där tog min kväll slut. Haha. SOmnade innan 21.00 igår, ändå var jag trött när klockan ringde 07.25 imorse. Helt otrolig är jag!
Men nu känner jag hur jag börjar piggna till, kanske är det för att jag slutar om ca 1h. höhö. God mat är det i skolan idag också, pasta carbonara! mums.

Nu ska jag läsa inför mitt NP i svenska nästa vecka.
foto:jag
Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0