I´ve got the power!

Ja, då var alla besök hos tandläkaren för denna dagen avklarade. Har kommit hem till herrhagen igen, ska alldeles strax börja med maten. Ugnsfalu med mos blir det!

Egentligen skulle Malin och jag varit iväg på ett Aerobics pass ikväll men vi ångrade oss, så det blir en powerwalk för mig sen istället. Men imorgon kör vi på boxen!! Så jäkla taggad är jag! haha.
Tänkte även jag skulle hinna med lite smått plugg också. Får se vad som blir.

Men nu blir det på med träningskläderna och ut och gå!

foto:google

Åh, vad gött det skulle va om man kunde ut såhär nu!..

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0