I´m back.

Åh vilken underbar start på lovet jag haft hitills! dagarna fyllda med glädje, skratt och sol! Lite ledsamma stunder har det varit men inga tårar, för min del iaf :) 

Torsdag- fredag så var jag i torsby med Malin och Vero och hade det trevligt! :)

Lördag så var det som sagt firande/ avskedsfest för Izza + utgång. Alltid lika trevligt.

Söndag så var det en slappis dag + ligga i solen och scteeeka.
 
Idag måndag så har jag varit på stan, solat, ätit glass, vinkat hejdå till Izza + länsat familjen Borgerts kylskåp på rester. Mums! hahah.

Nu ska jag lägga mig i soffan bredvid mamma, kolla total black out och sen CSI!

En dagens får ni också!

foto:jag

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0