Helgen.

Denna helg har bara bestått av shopping kan jag säga!
Igår spenderade vi hela dagen på Charlottenbergs shoppingcenter. Kul att åka någon annanstans dock tråkigt för jag hittade inget, absolut inget! kom inte hem med en enda påse?! och så var det för min skull som vi drog dit. Haha. Kollade igenom varenda affär efter studentklänning, provade en som var jättefin! Självklart var den förstor och small var det minst de hade. Typiskt. Men ska ta en dag på stan här i Karlstad en dag och hoppas på att jag hittar en klänning och ett par skor + allt annat småplock.

Idag åkte vi till IKEA, där shoppade jag däremot en helfigurs spegel! Så nu mina vänner kan ni kolla er i spegeln hos mig också! :) haha
Sen så köpte mamma och pappa lite andra småplock. Jo och jag köpte ett vanligt beigt överkast också! :)

Bilden på min nya hårfärg får dröja längre.. dock så tror jag att de flesta som läser min blogg är folk i min närhet så ni vet redan hur det ser ut! höhö.
Men för de som kanske inte tillhör min närmsta krets ska jag lägga in en bild ikväll! Så fort jag kommit hem till mamma. Får se när vi lämnar pappa.

Jo, sen har jag en sak till att säga! Har övningskört jättemycket i helgen och förut så sa pappa : Du börjar ju bli riktigt bra på detta ju!
Det kändes förjäkla gött när han sa det! Så kanske att jag har körkort i sommar! kan ju alltid hoppas^^

Nu ska jag vila 1h och sedan blir det att försöka beta av mer på bokföringen!

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0