Friday!

Åh, denna dagen har jag längtat länge på! Dels för att det är utgång och sedan för att det är fredag! Åh älskar fredagar!

Igår var jag som sagt och gjorde mitt NP i svenska b och det gick bra, tror jag. Skrev en hel och hoppas att jag fick med allt.
Efter detta blev det hem till mormor och morfar för att käka upp min goda baguette som jag gjort iordning, pluggade bokföring och sedan åkte jag ut till pappas jobb för att övningsköra hem. Gick jättebra idag också. Dock märkte jag när jag körde med mamma att det är verkligen pappa jag ska köra med. Han är mer avslappnad, skäller inte och får inte panik för minsta lilla! Jäklar vad förbannad jag var på henne när jag klev ur bilen.

Sen blev det att kolla hockeyn, SM-Guld! jag klagar inte! :D

Och idag blir det som sagt party, 50dagars-festen på Nöjes! This is gong to be good!!

Nu ska jag fortsätta med att plugga bokföring eftersom provet är framflyttat till nästa vecka ev.

Later!

♥♥♥







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0