Decide what to do..

Blir ensam på psykologi B i eftermiddag... funderar på att istället för att sitta där och antagligen inte göra så mycket kan jag åka hem och plugga till det nationella provet som jag har imorn. Sedan tar jag bussen bort till pappas jobb, övningskör till skoghall där jag ska köpa baguette till imorn och lite annat. Och anledningen till att jag åker ända bort till skoghall är för att där hittade jag långa baguetter sist, inte dess torra och djupfrysta som man annars får ta. Utan dessa låg så långa och fina inplastade bland kakor och annat.

Så jag har just nu beslutsångest. Vi har fördjupningsuppgift och jag vet vad jag ska göra, det enda som fattas är min motivation!
Hur ska jag göra?....

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0