Cravings!

Har ju helt och hållet blivit besatt utav skräpmat.. förut gällde det ju bara Max men nu är Burger King inräknat också?! Nu är det ju så att jag börjat träna igen och det innebär slutätit på allt sånt där. Någon gång ibland är ok men inte flera dagar i veckan.
Kommentaren som jag får hära när jag säger så är: Men det syns ju inte på dig när du äter sånt så vad spelar det för roll?
Tro mig det syns! mer än ni tror, jag kanske inte skjuter upp i vikt men jag får dålig hy, dåligt humör och jag blir typ nedstämd. Så därför slutar jag med det.

Och nu sitter jag här och fantiserar om de där jäkla hamburgarna.. inte ok!
Ska ta och dansa lite istället. Började ju regna så det är ju inge kul och gå ut då! :(

VILL HA VÅR!!

     foto: google

Later!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0