beautiful day!

Åh kan ju inget annat än att älska vädret!! sol, varmt och helt okej med vind! :D
Mindre kul är att jag iår reagerat jättemycket på pollen.. så fort jag kliver ut rinner näsan, ont gör det i bihålorna och i halsen och sen dessa kliande ögon, what´s teh point?
Ni ska bara höra hur kul det låter när jag efter bågra hundra meter känner mig jätteanfådd. Men gåå inte så fort dååå.. sakta ner.. blöö bläää .. skjut mig o.s.v. haha. Riktigt gnällspik blir jag, lite som en treåring typ. Vill bara sitta i barnvagnen för är för lat/trött för att gå.

Nu har jag i alla fall varit ute med hunden, lekt med honom också. Det märks att våren är här, gammla gubben är full i energi :) kulkul!

Nu ska jag snart cykla hemåt herrhagen igen. Ska kolla vilka träningspass som är idag först.

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0