Baka, baka liten kaka.

Idag har jag som sagt bakat kakor som Mi ska ha med sig imorn när de ska visa sin film för oss familjemedlemmar. Riktigt goda blev dem, såklart! :)

Efter det åkte jag som sagt hem till Mikkiz där det blev att ta en glass, gå en promenad och sedan blev det lite chill framför datorn innan jag åkte hem till herrhagen igen. Åt mat, åkte till m&m för att hämta hem kakorna och min dator. Tränade och nu sitter jag här. Trött som ett gnu men måste hålla mig vaken till Desperate Housewives.

Istället för att tjata mer nu tänkte jag visa bilder istället, för lite omväxling! ;)

foto:jag

foto:jag

foto:jag

Det jag vill säga med bilderna ovanför är att jag ska verkligen fokusera på att bygga upp muskler nu, har varit alldeles för slapp nu och eftersom att jag inte har mig ett ordentligt sommarjobb kommer det ju finnas all tid i världen under de tidiga sommarmorgornarna att jobba med detta. Kul!
Hahah inte en enda muskel finns det.. sorgligt, men sant!  Får visa er när resultatet är nått!
Nu ska här kämpas!

Fast dagens träning är gjord och nu blir det att njuta av lite andra bloggar innan det blir TVn.

Later!
♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0