At school.

Sitter ch har engelska c just nu. Ganska kul, dock ligger jag efter, borde jobba men har ingen ork. Det får vi fixa under påsklovet... precis som jag sagt om alla de andra 7000 uppgifter som ska göras. Haha. Roligt påsklov jag har att se fram emot då! yey.

Igår var jag som sagt iväg på en uppvisning eller vad man ska kalla det, syster och hennes klass hade gjort en film som dem skulle visa upp. MIna muffins gjorde succé för övrigt! Kändaste syrran i klassen är jag nu, stolt! :D hah.
Mamma var också även iväg och tatuerade sig, jättefint blev det. Och jag är inte alls avundsjuk.. JO FÖR DET ÄR JAG! vill också göra en men kan inte bestämma mig för vilken jag ska göra först? haha. Beslutsångest.

Idag ska jag till Torsby och hem till Malin och Vero. Vi ska grilla och fira in påsklovet. Ska bli riktigt mysigt! SÅ efter skolan blir det fort hem, packa lite lätt och sedan ner igen och ta tåget till dem.

Jag bloggar mer senare idag!

Bilder från igår.

Succé muffinsarna + Zäta och pappa som visar hur otroligt roooligt vi har vid sådana här tillfällen!


Mammas tatto (det står Elin, Zebastian & Mi) + Zätas kläder inför hans examen och min student!

Later!

♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0