Akut bort till tandläkaren!

Kl 10.48 ringer tandläkaren och frågar om jag har tid att komma dit akut till 11.30. Absolut svarar jag, lägger på luren, inser hur jag skakar, ringer och ringer till allt och alla och frågar om det finns någon som kan bli med mig dit. Jag var ju trots allt där förr,förra veckan. Men denna gången var jag ännu nervösare eftersom att de vid det tidiagre tillfället nämnde dra ut mina visdoms tänder...
Tack gode gud så gjorde de inget mer än röntgade min mun ännu en gång och sedan så hör de av sig om när,var och hur de ska dra ut mina stackars små gaddar längst bak i käften! :)

Nu ska jag alldeles strax följa med morfar till tandläkaren borta på Wåxnäs.

foto:google

Later!

♥♥♥





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0