varför låta kroppen vila?

Jag tror faktiskt inte att min hjärna och min kropp sammarbetar så bra. Imorse när jag vaknade.. 09.13 så sa hjärnan upp och hoppa! och kroppen skrek nooo! Men det roliga var att eftersom att jag inte kunde somna förens vid tre igår/imorse så trodde jag att klockan var mer än 10. Men icke sa nicke. Haha. Så upp och hoppa blev, fixade iordning en riktigt stor söndagsfrukost med mormor och sedan blev det en lång skön dusch. Kändes bra för min ihållande huvudvärk/ögonmigrän. Idag ska jag fortsätta mina arbeten så att de blir ännu bättre. Fast först blir det att baka blåbärsmuffins med mormor. Mums!

Hörs efter det!
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0