Utmattad? Trött? Allmänt weird? vad är det för fel?!

Börjar seriöst fundera på om jag är på väg, eller redan är utmattad? fattar inte hur man kan sova över 9 timmar, en skoldag dessutom! Och fortfarande vara trött? vad är det för fel på mig?! Börjar bli lite irriterande. Även idag har jag inte hittat någon motivation till att på börja något. Jag har läst uppgifterna tusen gånger men ändå vet jag inte vad jag ska göra? Det som gnager mig mest är att klänningshelvetet var för liten??! Jag vill så gärna ha den.. även om det inte var den som jag sett i fönstret så var den inte ens jämförbar med den andra! Fan för dessa extra kilon! Fan också!! Nej nu ska jag sluta tänka. Bara för det så ska jag gå och ta en kvällsfika med morfar! sen ska jag dränka mina sorger i en 200g marabou choklad/polka! Nästa vecka börjar mitt nya liv, på riktigt! Ingen bantning då såklart! men ett hälsosammare liv. Inte bara i maten utan både psykiskt och fysiskt. Japp, nu kör vi! Tagga! Tagga!

Vet att det blev ett ganska deppinlägg men vet inte vad jag vill just nu, är kluven i så många frågor. Har för mycket tankar i skallen. Ganska osammanhängande också kan jag tänka mig? Men som sagt. Nya tag på måndag igen. Nu ska jag bara få lite saker överstökat och undanröjt så att jag sedan kan gå vidare i mitt "nya" liv. Nya tag, Nya bekantskaper och Nya erfarenheter! You go girl! haha. 

                                                                               ♥♥♥

Linn

VI klarar detta år galant ska du se Elin!:D

Du vet att jag finns där för dig som du fanns där för mig idag, det ska du veta. Kram

2010-09-16 | 20:42:57 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: Tack, det värmer!:) Kram.

2010-09-17 | 17:19:00 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0