TV mys framför "Ullared"

Just nu sitter jag med datorn i knät och kollar på "Ullared", haha nu blev det reklam när jag sa det... Ska iaf dricka upp min saft och äta upp mina muffins som mormor snällt ställt fram till mig nu när jag iaf gjort klart en av mina uppgifter. Bara att fortsätta imorgon med resterande. Som sagt, mitt "nya liv" kommer nog nu i början bara bestå av plugg. Kul? Nej, men jag får väl göra det bästa av situationen. Unna mig något för varje uppgift jag gör klart. Typ som att muta sig själv. Haha. Nej som sagt, mina muffins lockar nu. 
Säger godnatt nu eftersom att jag vet att efter "Ullared" kör jag på natten. Dels för att jag är väldigt nyfiken på vad som händer i min talbok. 

                                                                      Godnatt. Sov sött!
                                                                                ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0