Skola.

Just nu är det rast i skolan. Fast de flesta av oss sitter kvar i klassrummet och jobbar, eller ah några jobbar. Jag har faktiskt kommit någorlunda långt på arbetet och för att slippa slänga mig på internet sen när jag kommer hem tänkte jag att jag berättar för er nu hur min dag ser ut. Först ska lektionen sluta (11.25), jag cyklar hem, äter något lätt och sätter sedan igång med arbetena på en gång så att jag blir klar. Så att jag bara har matte att plugga sedan. Gött det. Nu ska jag fortsätta så att jag blir klar med så mycket som möjligt. Hörs senare i eftermiddag. 

                                                                         Have a nice day!
                                                                                 ♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0