Skola, Modeshow.. and more

Som ni kanske märkte blev jag kvar i stan, fast orkade inte blogga från mobilen. Tar så lång tid och det blir så dyrt. Igår efter skolan så skyndade jag mig hem till m&m för att hinna få något i magen innan modeshowen startade. Hann lite mer än det.. cyklade t.o.m. iväg för att fixa iordning alla papper inför min praktik. Mycket skoj! Sedan började det såklart ösregna, men eftersom att jag hade brottom var det bara att skynda iväg i det tråkiga vädret. Kom hem som en dränkt katt, tro mig! Så av med kläderna för att inte bli sjuk, på med nya och fixa håret lite snabbt och sedan ner till cafét där det hölls. Alla skötte sig jättebra! Blev så stolt över mormor, hon var jättefin i kläderna. Synd bara att hon aldrig vill ställa upp på kort. Fick iaf några halvt bra på henne som jag tänkte visa. Efter det drog vi iväg till IKEA eftersom att vi hade slut på värmeljus, ingen höst utan värmeljus. Jo, det är höst nu. Höll ju på och frysa fingrarna av mig imorse på cykeln!!
Efter IKEA blev det iaf in på konsum för att handla lite kvällsmys och frukost. Gick även in på apoteket för att kolla på något för min äckliga hud, som jag säger. Har fått röda blemmar, typ finnar. Fast lite mer som acne. Vet inte hur jag ska förklara. HAHA. Låter nog äckligare än vad det är, men vill iaf ha något som hjälper för att få bort dem. Clerasil och Visebly Clear var inte så bra. Den ena innehöll  ju alkohol vilket inte var bra för min exem som jag har, den andra var bara almänt dålig. Så denna gång bad jag om proffesionell hjälp, och måtte nu detta fungera för det var sannerligen i mig inte billigt! Över 200kr för två små tuber typ. Det sved. Men ska man bli fin får man lida pin, i detta fall var det plånboken som fick lida lite. Så håller verkligen tummarna nu.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än skola och sedan pluggat hela eftermiddagen. Gjort klart politik uppg. Pluggat matte och även gjort lite på vår projektplan. Just ja! har ju även installerat det trådlösa internetet på min skoldator så att jag kan använda den hemma hos m&m. Superbra!
Nu kommer lite bilder på inköpen och modevisningen.
Njut.

Catwalken.
(Varning för dåliga bilder! hah)


Mormor i sin första outfit!


Mormor i sin andra outfit.


Och den sista och den enda bilden som hon ler på..
 (suddig jag vet men detta är väldigt bra bild om man jämför hur de brukar se ut!)


Det nya acne settet. Fungerar även på finnar och blemmor står det.
(Så denna ska jag nu använda 2 ggr/dag i 6 veckor)


OCH KOLLA VAD JAG HAR HITTAT I EN VÄSKA!!!!!! :D


åh vad jag är lycklig nu!! :D 

Men nu är klockan sent och jag ska packa bag, helgen spenderas i stan. Där man kan jobba i lugn och ro. Sen blir det sängen.

Godnatt!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0