Skärpning.

Idag så börjar mitt "Nya liv" och det startar såklart med en jäkligt smärtande huvudvärk. Härligt! Ska försöka att inte låta den sänka mig idag. Har way to much that needs to be done! Ska alldeles stra kuta in i duschen, mormor kommer nämligen och hämtar mig. Great! Ska slänga i mig den där migräntabletten och hoppas på att det löser sig idag. Ska iväg och göra min hemuppgift med Linn idag på stan. Sedan så har vi lite andra uppdrag som gäller projektarbetet. En riktigt härlig dag. Nu måste jag kila om jag ska hinna!
                          
                                                                            Hejsvejs!
                                                                                ♥♥♥

p.s. bilderna som jag lovade igår kom aldrig upp, jag vet. Hade ingen ork, låg i soffan och myste med mamma hela dagen! Idag, ska de upp om jag så ska behöva binda fast mig vid datorn!!! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0