Räknar ner timmarna!

Vaknade av att en liten tjej ringer och när jag svarar så säger hon: Hej, jag har nog ringt fel, jag kan inte erat nummer i huvudet. Jag tänkte nehe?, hur FAAN KUNDE DU DÅ RINGA HIT KL 08.30????!!!! Jävlar vilken dålig start på  dagen. Förhoppningsvis så blir den bättre, kan ju alltid hoppas. Dagens höjdpunkt är ju i alla fall att idag ska jag få se Brolle!! Äntligen. Har bara sett han 1 eller 2 gånger innan. Han har ju verkligen ändrat stil men, bara till det bättre! Synd att jag inte har någon bra kamera att ta med, funderar på att åka in och köpa en.
Fast nu sa mamma att man tydligen inte får ha med sig sånt in, fick de inte förra året iaf. Fast inte för at de direkt kollar väskan, men det märks ju om man tar kort där inne. Blixten är ju inte direkt diskret. Utan blixt blir det ju inga skarpa fina bilder heller. Får se hur jag gör. Nu ska jag iaf äta frukost med mamma och pappa.

                                                                    Later people. 
                                                                         ♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0