pluggtime at bibblan

Just nu sitter jag med Linn på stadsbibloteket i Karlstad. Idag tog jag ett svårt beslut.. jag har ju som sagt varit väldigt kluven när det kommer till franskan. Men efter mycket velande fram och tillbaka, tog jag, syon och franskaläraren beslutet om att jag inte ska gå kvar. Istället ska jag satsa stenhårt på mina andra kurser och även plugga så mycket som möjligt till högskoleprovet. Kommer inte att göra det denna hösttermin utan jag kommer att göra det under vårterminen istället. Känns bra, hinner jag träna på deras testprover som de har på en hemsida. Nu måste jag sätta igång med arbetet så vi hinner klart med det innan vi ska på ett möte, med en tjej ifårn Comunicare:) riktigt peppad är jag!:) haha

                                                                       Later people!
                                                                              ♥♥♥








Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0