plugghäst

Det enda som fattas just nu är en hästsvans i håret! vilket jag funderar på att ha imorgon förövrigt, heh. Har hunnit med mycket hitills, engelskan är så gott som klar. Lite finslip kvar och sedan sla jag övergå på samhällsuppg. Fast idag är det en jobbig dag, halsen värker och har gjort det konstant sen imorse. Har känt mig lite hängig till och från idag men hoppas på att det blir bättre tills imorgon. För då ska vi nämligen köpa tyg och kanske t.o.m. hinna sy vår första provnalle!! :D sjukt kul! Ska göra mig lite honungsté snart och fortsätta mitt pluggande. Vill ha så lite som möjligt till helgen! 

                                                                 Ha en trevlig eftermiddag!
                                                                                 ♥♥♥


(Bild från google.)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0