phuuu...

Usch, pluggandet börjar ta ut sin kraft. Vet inte vad som hänt men mina ögon krånglar.. igen. Ser inget klart, allt blir i, vad ska man säga? Oskärpa? förstår ni vad jag menar då? heh. Ser allt lite suddigt och kan inte riktgit fästa blicken någonstans. Känns som pupillen åker fram och tillbaka som i ett sånt där spel, kommer inte ihåg vad det heter? haha. Fast nu har jag inte tid att blogga längre. Måste hinna duscha innan "Idol" har premiär! får man inte missa!! Så nu blir det in i duschen och sen göra lite på matten. Jag ska klara provet imorn!

To fail is to me, not an option!

Ha det i baktanken i allt ni gör!

Godkväll, Godnatt, Godmorgon.

P.s. Skriver Godmorgon inför morgondagen, då jag antagligen inte hinner/orkar blogga imorgon på morgonen!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0