no voice.

Efter att kollat klart matchen, som vi förövrigt vann med 2-0. Tack för det! Även om matchen var ganska ointressant då inget hände är jag ändå glad över vinsten. Efter det blev det att åka och hämta mamma inne i Karlstad och sedan hem och ja, med min huvudvärk blev det sängen direkt. Vaknade med.. ja ingen röst. När jag försöker prata blir det mest pipljud. Så jag börjar misstänka att jag har fått det där viruset som går nu.. Skulle ju dock inte vara så konstigt eftersom att halva klassen verkar ha haft det? Det roliga är att jag mår bra i övrigt, förutom huvudet då.
Kollade på "En shopoholics bekännelser" nydligen och den var faktiskt bra. Just nu kollar jag och mormor på "The proposal" Ska dricka lite mer honungsté och knapra halstabletter så att jag kan prata i skolan imorgon. 

                                                                    Have a nice day!
                                                                            ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0