motivation, va? va är det?...

... Har jag aldrig hört talas om?
Finns verkligen ingen motivation till att fixa med mina arbeten. Istället för att göra det jag ska blir det att jag surfar sunt på andra sidor, bloggar och sånt. Därför har jag nu bestämt mig för att jag ska lämna datorn i några timmar, ladda om i soffan, mysa med mormor och morfar som sitter och kollar på film. Äta allt goda godiset som jag sparat till sist i skålen :)

Vad gör ni andra en sådan slappis söndag som denna? kollar tv? datorn? kanske är ni lite bakis efter gårdagens party? :)

Later!
♥♥♥


(Bild ifrån google.)






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0