Lugna puckar!

Idag har varit en helt okej dag. Började med lite Administration A och sedan gick jag på franskan. Gud vad nervös jag var, hade förväntat mig att steg tre skulle vara svårare än vad det var i högstadiet. Men icke du. Så den kursen och de meritpoängen tar jag! Hoppas nu bara på att när Annica kommer tillbaka blir det inte alltför hårt, i jämförelse med nu. Det löser sig. Idag kommer jag inte göra ett piss i skolarbete har jag bestämt mig för! Dels för att det kommer bli väldigt mycket imorn och resten av veckan. Så nu ska jag lägga mig i min mjukisdress i sängen och läsa min underbara och roliga bok. Så idag blir det inget mer bloggande antagligen. Inga bilder heller på mig, eftersom att när jag kom hem var jag så varm, efter att ha gått i en stor rjock tröja att alla kläder fick åka av och in i en uppfräschande dusch! Kunde ju tagit av mig tröjan tänker nog många nu, men nej! jag som är så rädd för att bli sjuk, vet att det är nu det är som farligast att ta av sig. Nästan farligt att vistas i skolan med! men jag sköter min hygien med handsprit och så, än!  Så ingen dagens outfit idag inte.

Ha en skön dag! det resterande som är kvar!

♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0