Let´s move on.

Efter att ätit en god middag och gjort klart dagens uppdrag med Linn rör jag mig nu bortåt mot Moster och Nathalia för att kolla igenom New body katalogen och även fiska efter lite riskkapital till UF-företaget:) 2 flugor i en smäll. Perfket. Så av med mjukisarna och på med jeansen igen! 
       
                                                                            Hörs!
                                                                             ♥♥♥

p.s. Blev aldrig at jag åkte hem till Forshaga, hade inte räknat med att uppdragen skulle ta så lång tid. Men imorgon kommer bilderna upp. Kanske ska jag skriva ett garantikvitto på det? hmm. Jaja nu går jag.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0