kvällen..

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Önskar att jag hade någon här ikväll som kunde följt med mig ut på en kvällspromenad. För själv finns det ju inte en chans i världen att går. No Way! Så det blir väl att jag förflyttar mig till sängen med datorn, istället för att sitta i soffan som en mobbad unge. haha. Ska kanske fortsätta läsa ur min bok. Har varit lite slarvig med mitt läsande nu på senaste tiden. Skolan tar ju upp den mesta tiden nu känns det som. Och jag som trodde att jag skulle kunna komma tillbaka till dansen denna termin, men nej. Fast å andra sidan känns det inget kul längre, hela det gamla gänget har ju slutat det slutade med att det var jag och en tjej till som var kvar ifrån scratch så att säga. Sen när jag fick sluta blev det bara hon kvar, med alla de nytillkommna. Jag får nog nöja mig med att dansa hemma på rummet framför den lilla garderobsspegeln/fönstret. Påtal om spegel, blev lite sugen på att dra iväg till IKEA och köpa mig en större.. en mega baouta stor! Vi får se.

Nu blir det åtminstonde förflyttning till sängen sängen.

♥♥♥







Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0