John-Blund kom på besök tidigt.

Av rubriken att tyda, blev det inte så mycket plugg för min del. Jag blev jättetrött helt plötsligt, kan bero på att idag var första dagen som jag var utanför dörren i mer än 10 min? haha. Helt slutkörd. Nu kör vi på sängen.



                                                                     11 September.
Som ni alla vet är det idag 9 år sedan det terrorist attacken mot World Trade Center var. Jag minns den dagen, det var en skoldag.. vi fick höra det på radion. Hela klassen var tyst. Gick i 4:an. Vi hade en tyst minut. Sedan gjorde vi inte så mycket mer den dagen, alla satt för det mesta tysta och tänkte på dem drabbade. Därför vill jag att alla idag tar sig en minut till att tänka på alla de som fick sätta live till, alla anhöriga och alla arbetskamrater som kunde räddas men som kanske får uppleva mardrömmen om och om igen varje dag.
Nu ska jag hålla min tysta minut. Mina tankar går till er.
♥♥♥

Godnatt!





(Bilden är lånad från denna sida... http://content.expressen.se/blog/17/67/35/snossefilosoferar/images/Ljus.gif)





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0