Inte min starka sida!

elin persson - / säger:

 

492 0rd

' - mikkiz säger:

 

assååå döda mig ofta jag får till 108 ord till -.- får slänga ihop de sista så får han nöja sig sen !!

elin persson - / säger:

 

ska du skriva 500 ord? ;P

' - mikkiz säger:

 

600

elin persson - / säger:

 

ja, som sagt jag suger på matte? xd HAHHA

' - mikkiz säger:

 

HAHAHAHAHA

elin persson - / säger:

 

och jag som har matteprov till veckan? xd

 

fail på mig!

' - mikkiz säger:

 

men kmr gå bra!

elin persson - / säger:

 

 

ja det får vi hoppas! annars går jag in i väggen! xdinte bildligt talat då

' - mikkiz säger:

 

hahahaha jo de gör du nog

elin persson - / säger:

 

 

haha ja jag blir väl så arg så att jag missar dörröppningen?! XDHAHA

' - mikkiz säger:

 

ja säkert de måste filmas isf!! 

elin persson - / säger:

 

492 0rd

' - mikkiz säger:

 

assååå döda mig ofta jag får till 108 ord till -.- får slänga ihop de sista så får han nöja sig sen !!

elin persson - / säger:

 

ska du skriva 500 ord? ;P

' - mikkiz säger:

 

600

elin persson - / säger:

 

ja, som sagt jag suger på matte? xd HAHHA

' - mikkiz säger:

 

HAHAHAHAHA

elin persson - / säger:

 

och jag som har matteprov till veckan? xd

 

fail på mig!

' - mikkiz säger:

 

men kmr gå bra!

elin persson - / säger:

 

ja det får vi hoppas! annars går jag in i väggen! xd

 

inte bildligt talat då

' - mikkiz säger:

 

hahahaha jo de gör du nog

elin persson - / säger:

 

haha ja jag blir väl så arg så att jag missar dörröppningen?! XD

 

HAHA

' - mikkiz säger:

 

ja säkert de måste filmas isf!!





Jag gillar verkligen starkt hur superdålig jag är på matte?! kommer aldrig klara B-kursen. Någon kommer att få sitta dygnet runt med den skiten innför NP sen! Inte kul!

p.s. Hoppas att texten går att läsa. Hittar ju inte den där dumma printscrean knappen på datorn så körde på gammla hederliga kopiera, klistra in! Haha. Ännu mer fail på mig. Ska fortsätta kolla på Irene Huss med mormor.
Trevlig kväll på er alla!
♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0