I Forshaga.

Nu är jag hemma i Forshaga, har precis varit och handlat med mamma nere på ICA och nu väntas det mat nästa! Ska även packa upp mina väskor. Även kolla ut vilka kläder jag ska ha tills imorgon, tänkte köpa nytt men insåg vad onödigt det skulle vara med tanke på att jag har massor. Hittade t.o.m. ännu mer kläder med prislapp kvar på när jag rensade förra helgen!! Shame on me! tänkte göra ett inlägg med bara bilder sen, vad sägs om det? :) Nu ropar väskorna på mig.. eller ah, pappa säger att de ropar och vill ner till mitt rum. Haha.

                                                                               Later!
                                                                                ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0