hemma hos m&m

Sitter hemma hos m&m igen. Pappa och de andra i familjen skulle på trav och jag som är livrädd för hästar kände inte för att åka med. För att inte heller sitta hemma själv åkte jag till m&m. Har gjort klart projektplanen, lita saker som ska fin slipas men tänkte göra det tillsammans med de andra på måndag. Då vi ska sätta ihop allas delar. Ska alldeles strax påbörja matten. Jag tänker minsann inte få ig på detta provet nu. Även om jag vet hur svårt jag har med matte så ger jag inte upp, aldrig! 
Lyckan som jag kände igår över jackorna sitter kvar även idag, precis som min värk i huvudet. Får nog ringa läkaren på måndag ändå, satan. Har inte tid med det. Får se vad som händer och sker. Idag är det ju även hockey, efter den senaste förlusten hoppas jag på att vi vinner idag. Pappa kommer och hämtar mig sen, så ska vi hem och kolla hockey och äta godis och sånt. Härligt. 

                                                                 Ha en trevlig lördag!  
                                                                            ♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0