Godnatt.

Det blev inget matteläsande, istället blev det att jag och mormor åkte iväg till OnOff för att jag skulle köpa mig en trippeltång. Där blev det ingen för jag blev osäker... men när vi åkt till Obs för att köpa jeans till morfar så köpte jag mig en ändå och en present till pappa också. Den får han när jag åker hem i helgen. Inga jeans blev det till morfar heller, vi var för lata för att orka leta igenom den där jeans högen. Nu väntar sängen på mig och "Invandrarna av Vilhelm Moberg" går för fullt. Sista bandet och sista sidan på bandet som går nu! Härligt. Imorgon börjar jag nog på "Nybyggarna av Vilhelm Moberg" Kul! 

Senaste köpet.

                                                                           
Foto:Google.


                                                                             Godnatt!
                                                                                ♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0