Godnatt.

Nu har jag varit riktigt duktig! Jag blev nästan klar med engelskan också. Ska skriva det sista imorgon och även finslipa på det och sen är det klart. Samhällskunskapen blir jag förhoppningsvis klar med under lektionen imorgon, om vi ens får jobba med den? haha. Annars finns det en dag imorgon och även en helg. Men nu ska jag tvätta facet, borsta gaddarna och köra ännu ett band av "Invandrarna" som är skriven utav Vilhelm Moberg. 

                                                                            NattiNatti!
                                                                                ♥♥♥

Linn

Bra jobbat där Elin! (Y) :D

2010-09-22 | 09:22:41 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: Ja känner mig riktigt stolt!:D(Y)

2010-09-22 | 13:29:53 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0