Ganska dött...

De två senaste dagarna nu har det varit ganska dött och trist här, ungefär lite som min kropp. Har haft en kraftig huvudvärk och ögonmigrän sedan i söndags, men igår hade jag så ont att jag inte ens orkade ta mig upp ur sängen. Att stanna hemma var ett faktum. Missade inget större arbete enligt Linn. Tur de! Sen idag kändes det bättre men inte tillräckligt för att jag skulle orka till skolan. Får ju egentligen inte sitta vid TV, Dator, mobil eller läsa när jag har detta men nu kände jag att jag var tvungen. Kan inte bara ligga i sängen och lyssna på invandrarna, sitta i köksfönstret och kolla ut. Nej något måste ju ske! Får lite lätt stresspanik när jag tänker på vad mycket jag har framför mig nu i veckan. Det ska bli kul men samtidigt väldigt jobbigt. Det är möten hit och dit, det är arbeten som ska in. Fast höjdpunkten är ju ändå lördagen! Fest hela dagen och natten lång. Mikkiz blir 18, Ladies Night är och det blir premiär för att gå ut på krogen för oss båda. Även fast jag fyllde 18 för 2 månader sedan. Heh.

I förrgår var jag iaf som sagt hemma hos Malin, pappa hjälpte oss att fixa tvn och så. Sedan gick vi till Konsum för att köpa lite mys till Idol. Såklart blev det tacos och en chokladkaka. Men som vanligt när vi gör nått, fattas det alltid något. Denna gång var det en konservöppnare! Alltså jag trodde aldrig att jag skulle kunna hacka mig igenom den där metallen, med en metallsmörkniv, typ. Haha. Naturligtvis tog jag kort på det hela, kolla här.


Haha jisses. Lyckades även på något vänster att riva mig så det blev lite blod på händerna. Tog ett tag innan jag hittade källan.. uuh så pytelitet det var xd hah.
Fast majs, det fick vi till vår tacos!
Tyvärr blev det ingen bra bild på dukningen, fast den var jättefin!

Nu ska jag packa väskan, åker hem i helgen. Så slipper jag smitta ner m&m med min trötthet och orklöshet.

En annan dag.
♥♥♥

P.s. Kommer antagligen under dagen att ändra bloggdesignen. Jag blev inte nöjd, det är för mörkt. Inte riktigt min stil heller.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0