fullt upp!

Just nu är det väldigt mycket, speciellt med projektarbetet. Vi har kommit väldigt långt tycker jag om vi jämför med hur det gick för mig och min grupp förra året. Känns riktigt bra med den grupp som jag har nu. Vissa behöver väl kanske en extra pusch, eller "dödsdom" som jag och Linn kallar det. HAHA. Det är ju ingen som dör såklart, absolut inte! Bara det att vi måste ha strikta regler för hur det ska fungera. Fast lite borde jag skämmas eftersoma tt jag själv inte gjort så mycket skolarbeten under denna vecka, inte på fritiden iaf. Har spenderat de flesta dagar med Malin och även på stan/bergvik med mormor.
Påtal om stan! Igår var jag och mormor och handlade lite på konsum, jag köpte nytt medel för mina finnar eftersom att det andra inte fungerade som jag hoppats på! (FAN!, det som var så jäkla dyrt!) På vägen hem iaf stanade vi till vid en bröllops/balklännings affär, eller ah de säljer och hyr ut kläder till sådana tillställningar. Jag har i flera veckor och flera gånger gånger kollat på en jättefin klänning i deras skyltfönster, så igår tog jag tummen ur och gick in och provade den.. jättefin faktiskt, lite stor då men isf om jag ville ha den skulle vi beställa en mindre. Provade runt 5 st. Jättefina allihop. En so jag verkligen tyckte var jättevacker var förliten, hör ni? FÖR LITEN?! detta har aldrig hänt mig förut. Visserligen blev jag glad, fast inte att det var just den som var "den första" så att säga. Hon kunde sy ut den med 3 cm, men jag ville ju kunna andas utan att känna att det trycker, kunna sitta och äta utan att den spricker. Ska kolla runt på andra ställen om de har en liknande kanske.. för att gå ner de 2,5 kilon som jag gått upp under sommaren nu vägrar jag! dessutom var det revbenen som var i vägen mer än magen så det så. Dem kan jag ju inte direkt operera bort bara för en klännings skull. Eller kanske om det gällde min bröllopsklänning? haha. Skämt åsido.

Men nu måste jag sätta igång med allt plugg om jag ska hinna. Får se om det blir någon Malin ikväll sen.
Bilder från veckans händelser får komma upp senare, min usb ligger tydligen kvar hemma i Forshaga. Tänk om folk kunde lägga tillbaka sakerna där de tog dem.


Linn

nej, du behöver inte alls skämmas Elin ;D vi är flitiga båda två och det vet vi om! vi gör det vi ska och ibland måste man ta det chill :) förutom mitt PMS anfall idag tycker jag att vi sköter oss utomordentligt bra :D

jag är glad att du är min kompanjon Elin :D

2010-09-16 | 17:46:05 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: Ja, jo men ändå!? Alla får vi sådana anfall! Tro mig 40-60% av skolungdomar i vår ålder går igenom samma sak. Speciellt nu sista året och framförallt om de även har 3 respektlösa människor som har som mål att bryta ned en minst 1 gång innan året är över!! :) Nu sköter vi oss själva och skiter i andra Linn! (Y):)

2010-09-16 | 19:50:16 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0