Dumma dåliga minne!

Som de flesta vet har jag sämst minne. Verkligen sämst! skriver jag inte ner saker är de bortglömda ganska fort. Vissa saker kommer jag ihåg sedan jag var liten men jag kommer t.ex. inte ihåg vart jag lagt min skinnjacka? den är spårlöst försvunnen! som jag älskade den och älskar den fortfarande! Men den är fasiken i mig borta? letat igenom varenda garderob och klädkammare här hemma i Forshaga och i Karlstad. Knepigt. Fast å andra sidan var det väl ändå dags att köpa en ny, men kom igen? Så ful var den inte att det var panik att köpa ny!! JAG VILL HA TILLBAKA DEN!!! Pappa är övertygad om att jag hade med mig den till Tågås när jag var där, men jag vet att jag hade på mig min kavaj och sedan så hade jag med mig en tjock stickad tröja! Det vet jag. Så full var jag inte, så att jag inte minns det!
Det som jag egentlgien skulle ta upp i detta inlägg var att jag inte kan fortsätta på min Administrations uppg. Har glömt bort vad som mer ska vara med utav alla de 6 fakturorna. Har gjort 2, men de andra 4 har jag glömt? Linn svarar inte på sms.. otur. Det är det som jag menar med min rubrik, jag glömmer saker hela tiden! Jaja, jag får väl göra klart dem på tisdagen då. Har ju trots allt studietid då. Gör väl inget om jag blir sen med 1 uppg. Tror faktiskt aldrig att jag varit sen med att lämna in en uppgift när det gäller den läraren. Hmm..eller har jag? Ahja skitsamma. Nu blir det att kolla vad pappa och mamma sorterar bort i frysrummet därnere. Får ju inte slänga saker som är mina, eller som jag vill ha i framtiden. Heh.

                                                              Ha en trevlig eftermiddag!
                                                                           ♥♥♥






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0