Duktiga jag.. Snällaste Linn!

Nu är jag iaf klar med Företagsekonomi uppg. Tack vare Linn. Utan henne hade jag aldrig klarat de frågor som svaren inte fanns i texten som jag fått! Lite dumt, menmen. Nu är det klart och därför går vi nu in på den tråkigaste och jobbigaste av dem alla. Administrations uppg. Att göra 6 egna fakturor.. i Excel eller word. Jag gör den i Excel. Så det är mitt nästa projekt ikväll.
Tänkte även visa er min shopping som jag gjorde uppe i Torsby idag. Självklart hittade jag inget, mer än godis på marknaden. Fast jag kom ändå hem med ett par nya skor? haha. Mamma som nästintill tvingade på mig dem för att de var så billiga!




Vad tycks? inte så pjåkiga va? :) Är lite sådär över dem eftersom att det inte är min stil egentligen.
200kr kostade de bara, så mamma sa (läs: Tvingade mig!) att köp dem! Lydig som jag är gjorde jag det.

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande och sedan även småkolla på "G.I JOE: The Rise Of Cobra" som mamma och pappa kollar på.

Linn

namen!, va snäll du är! om det har gått bra för dig på adm. uppgiften skulle jag uppskatta om jag kunde få lite hjälp? ^^hehe, finfina skor!! vad gör man inte när det är billigt. Själv "shoppade" jag loss på godis när det var extrapris på ica! ;D

2010-09-11 | 23:01:12 | http://photomusic.blogg.se/
Elin

SV: Vad snäll du är:) Ja jag menart! klart man ska passa på:) haha

2010-09-12 | 13:01:09 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback



Namn: Ditt namn
Bor: Vart du bor
Ålder: Din ålder

Övrigt: Valfritt text, t ex dina intressen eller om din blogg.




RSS 2.0